Work
Dutch fluency Urgent

Customer Support Manager bij softwarebedrijf in Civiele sector!

Ben jij een klantgerichte technicus met een achtergrond in de Civiele Techniek? Wil je klanten ondersteunen bij het gebruik van constructieve software en jezelf verder ontwikkelen in een dynamische omgeving? Lees dan snel verder!

YOU’LL EARN
This is your hourly wage before taxes, you will receive additional (periodic) reservations of about 20% (See FAQ for more info)
€17,00
€,00

START As soon as possible

LOCATION Vanuit huis, Overig

TYPE IT/Programming

Job description

Dit bedrijf uit Nijmegen is gespecialiseerd in bouwtechnische automatisering. Ze leveren software en diensten aan constructeurs, betonfabrieken, staalbouwers en kozijnproducenten. Met 52 medewerkers ontwikkelen, verkopen, leveren en ondersteunen ze automatiseringsoplossingen.

Als Customer Support Manager ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse ondersteuning van klanten die onze constructiesoftware gebruiken. Je maakt deel uit van een hecht team van Civiele ingenieurs en programmeurs, wat een ideale omgeving biedt voor jouw ontwikkeling en groei. Je hebt de mogelijkheid om bij te dragen aan productontwikkeling en samen te werken met andere programmeurs, waarbij je een belangrijke schakel bent tussen support, sales en de research- en developmentafdeling.

Een paar keer per jaar reis je naar het buitenland (niet noodzakelijk en vrij om zelf de keuze te maken) om in contact te komen met andere customer supportmanagers en samen met het ontwikkelingsteam mogelijkheden te verkennen voor verdere verbetering van de software. Kennis van Python, XML, Grasshopper, C# of C++ is geen vereiste, maar is wel een mooie aanvulling. De functie is fulltime, maar er zijn dagen waarop het werk minder intensief is, waardoor je tijd hebt om andere kleinere taken voor het sales- en ontwikkelingsteam op te pakken.

Jouw taken en verantwoordelijkheden: 

  • Kennis van constructieve principes, inclusief mechanica, en berekeningen voor staal, beton en hout volgens de Eurocode en de nationale bijlagen.
  • Kennis van Python, XML, Grasshopper, C#, of C++ is geen pre, maar mooi meegenomen.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Bereidheid om een verbindende rol te spelen tussen de customer support en de ontwikkelingsafdeling, evenals tussen de customer support en de sales afdeling

Wat het bedrijf jou te bieden heeft: 

  • Aantrekkelijk salaris met hybride werkopties.
  • Inspirerende werkomgeving met ervaren Civiele ingenieurs en programmeurs.
  • Mogelijkheden voor persoonlijke en professionele groei in een gloednieuw kantoor in Nijmegen.
  • Deel van een internationaal softwarebedrijf, met kansen voor internationale samenwerking en netwerken.
  • Uitzicht op een vast contract bij goed functioneren met aantrekkelijke primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.

Klinkt dit als dé baan voor jou? Solliciteer dan snel hieronder! 

If you still want to know more about the job, contact Eva Sonneveld (esonneveld@stud.nl). You will get answers to all your questions!

Duration

  • Minimaal 1 jaar beschikbaar
  • 16 uur per week
  • 1 dag per week vanuit huis
  • 1 dag per week op kantoor in Nijmegen.

Skills needed

  • Achtergrond in Civiele Techniek
  • Constructieve kennis
  • Sterke communicatieve skills in woord en geschrift

You might also like

Marketing & Sales

/ Starts on: vanaf 12 januari 2025 / Delft /

Marketing & Sales

/ Starts on: As soon as possible / Rotterdam /

Logistics

/ Starts on: As soon as possible / Rotterdam /

IT/Programming

/ Starts on: As soon as possible / Amsterdam /