Work

Shipping coordinator gezocht!

Wil jij werken in een innovatieve omgeving waar je een bijdrage levert aan de shipping logistiek van een geavanceerde meet- en monitoringapparatuur fabrikant? Ben jij een coördinator die graag problemen oplost? Lees dan snel verder!

YOU’LL EARN
This is your hourly wage before taxes, you will receive additional (periodic) reservations of about 20% (See FAQ for more info)
€ 15,00
€,00

START As soon as possible!

LOCATION Delft

TYPE Administration

Job description

We zijn op zoek naar iemand die vanaf nu tot en met april 2025 het leuk lijkt de shipping tak van een groot meet- en precisieapparatuur producent komt versterken. De werkzaamheden omvatten het voorbereiden van uitgaande/inkomende zendingen, het opstellen van verkooporderfacturen, het afdrukken van verzendlabels en het onderhouden van gegevens. Het werk is vooral administratief.

Verantwoordelijkheden:

  • In deze rol ben je verantwoordelijk voor het ontvangen en verwerken van binnenkomende leveringen en materialen, het picken en vullen van orders uit voorraad, en het beheren, organiseren en ophalen van voorraad uit het magazijn.
  • Regelen van import en export, inclusief proforma-facturering, paklijsten en luchtvrachtbrieven
  • Voorbereiden en verstrekken van verzend offertes aan interne belanghebbenden
  • Communiceren met logistieke leveranciers en het plannen van bestellingen om ervoor te zorgen dat zendingen volgens de afgesproken leveringsschema’s worden vrijgegeven
  • Behandelen van interne en externe communicatie met verzend gerelateerde vragen van verschillende belanghebbenden
  • Nauwkeurig onderhouden van gegevens in ons ERP-systeem of het corrigeren van eventuele fouten
  • Voorbereiden van douanedocumenten zoals certificaten van oorsprong, EUR1, ATR's, of bereid zijn om dergelijke documentatie te leren voorbereiden
  • Oplossen van klantvragen of klachten samen met de verzendmanager op een servicegerichte manier

Essentiële Vereisten/Vaardigheden:

  • Enige werkervaring als verzendcoördinator of in een vergelijkbare rol binnen de logistieke afdeling
  • Goede communicatieve vaardigheden, bij voorkeur in het Nederlands en Engels
  • Basiskennis van Microsoft Office

If you still want to know more about the job, contact Lodewijk (lzoetmulder@stud.nl). You will get answers to all your questions!

Duration

  • Full-time
  • 32 uur per week
  • t/m april 2025

Skills needed

  • Je bent georganiseerd
  • communicatief sterk in Engels en Nederlands
  • kennis van Microsoft Office
  • enige ervaring als verzendcoördinator

You might also like

CAD/Solidworks

/ Starts on: As soon as possible / Rotterdam /

Engineering

/ Starts on: As soon as possible / Den Haag /

Administration

/ Starts on: Zo spoedig mogelijk / Delft / Working permit

Logistics

/ Starts on: As soon as possible / Delft /