Work
Dutch fluency Urgent

Medewerker servicemanagement roboticabedrijf!

Ben jij servicegericht en heb je affiniteit met ICT? Wil jij deze afdeling tot een succes maken met jouw accuraatheid en gestructureerde werkhouding? Lees dan snel verder! 

YOU’LL EARN
This is your hourly wage before taxes, you will receive additional (periodic) reservations of about 20% (See FAQ for more info)
€ 15,00
€,00

START As soon as possible

LOCATION TU Delft, Vanuit huis

TYPE Administrative/Service Desk

Job description

Dit roboticabedrijf heeft de ambitie om verder te groeien en jij wilt daar een belangrijke bijdrage aan leveren door te pionieren en te ondernemen. De afdeling wordt nieuw opgezet; jij kunt zelf vorm en inhoud geven aan de functie. Jouw servicegerichte mentaliteit, accuraatheid en gestructureerdheid zijn belangrijk om de afdeling tot een succes te maken. Dienstverlening staat voorop, met een professionele persoonlijke uitstraling en oog voor detail en kwaliteit. Het bedrijf heeft veel ambities en blijft innoveren. De innoverende en proactieve kracht zoeken wij ook bij onze medewerkers.

Jij bent hét eerste aanspreekpunt voor alle vragen van de klant, vooral via e-mail, chat en internet en telefoon. Je weet de vraag van de klant correct aan te nemen, te verduidelijken en door efficiënte vraagstelling tot de kern van de vraag te komen. Je bent nieuwsgierig, je denkt in oplossingen en je pakt de problemen van de klant met oplossingen aan. Kun jij het probleem niet oplossen, dan denk je actief over vervolgacties na en zorg je ervoor dat het probleem in de 2e lijn opgelost wordt.

Jouw klanten komen uit de diverse sectoren en je bedient een breed speelveld. Met jouw sterke communicatieve vaardigheden, analytische en dienstverlenende houding kun jij op alle niveaus de klantvraag beantwoorden.

Jouw verantwoordelijkheden: 

  • Mede vormgeven van de afdeling klantondersteuning
  • Zelfstandig coördineren en afhandelen van service meldingen van klanten
  • Ondersteunen bij de implementatie van nieuwe klantprocessen
  • Ontwikkelen van instructies bij nieuwe functionaliteit
  • Controleren en bewaken van de aangeleverde gegevens
  • Bewaken van procesvoortgang
  • Uitwerken van project verslagen
  • Uitvoeren van administratieve werkzaamheden

 

If you still want to know more about the job, contact Eva Sonneveld (esonneveld@stud.nl). You will get answers to all your questions!

Duration

  • Parttime
  • 20-24 uur per week
  • Flexibele uren binnen kantoortijden van bedrijf

Skills needed

  • HBO of WO werk- en denkniveau
  • Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden
  • Beheersing van de Nederlandse taal
  • Ervaring met Microsoft office; uitstekend met Excel
  • Interesse in ICT
  • Accuraat, zelfstandig en resultaatgericht
  • Stressbestendig

You might also like

Marketing & Sales

/ Starts on: As soon as possible / Rotterdam /

Logistics

/ Starts on: As soon as possible / Rotterdam /

IT/Programming

/ Starts on: As soon as possible / Amsterdam /

Organization

/ Starts on: As soon as possible / Den Hoorn /